مقدمه ای بر مذاکره

در این دوره ارزش مذاکره در محیط کار و گام‌های موردنیاز برای بهتر شدن در آن را خواهید آموخت. خواهیم گفت که استفاده از مذاکره چرا و چه زمانی به نفع شرکت و مشتری‌تان است و مهارت‌هایی را معرفی خواهیم کرد که اگر بخواهید مذاکره‌کننده‌ای مؤثر برای سازمان‌تان باشید به آن‌ها نیاز دارید. از مهارت‌هایی که در طول این مجموعه به دست خواهید آورد نیز خواهیم گفت.
از مذاکره بی‌زارید؟ بسیاری از ما از آن بدمان می‌آید، چون برای‌مان تداعی‌گر تعارض است. اما مذاکره الزاماً به معنای نیاز به جنگ و غلبه نیست؛ بلکه، می‌تواند تعارض را خنثی و مشکلات را حل‌وفصل کند. در این مجموعه با دیدی نو و رهایی‌بخش به این موضوع خواهیم پرداخت.

Topic outline

Completion rules

  • All units must be completed