Enrolment options

Customer Service Skills / Inclusive Customer Service

آموزش زبان اشاره – مقدماتی

این دوره مقدماتی زبان اشاره، کارکنان واحدهای مواجهه با مشتری را با مهارت‌های پایه‌ای برای برقراری ارتباط مؤثرتر با مشتریان ناشنوا و کم‌شنوا آشنا می‌سازد. 

یادگیری اصول اولیه زبان اشاره به کارکنان کمک می‌کند تا موانع ارتباطی را کاهش دهند، خدماتی فراگیرتر و محترمانه‌تر ارائه دهند و تجربه‌ای خوشایند برای تمامی مشتریان ایجاد کنند. تسلط بر این مهارت نه تنها موجب افزایش رضایت مشتریان می‌شود، بلکه نشان‌دهنده تعهد سازمان به دسترس‌پذیری، همدلی و ارائه خدمات برابر برای همه است.

Guests cannot access this course. Please log in.