آموزش زبان اشاره – مقدماتی
این دوره مقدماتی زبان اشاره، کارکنان واحدهای مواجهه با مشتری را با مهارتهای پایهای برای برقراری ارتباط مؤثرتر با مشتریان ناشنوا و کمشنوا آشنا میسازد.
یادگیری اصول اولیه زبان اشاره به کارکنان کمک میکند تا موانع ارتباطی را کاهش دهند، خدماتی فراگیرتر و محترمانهتر ارائه دهند و تجربهای خوشایند برای تمامی مشتریان ایجاد کنند. تسلط بر این مهارت نه تنها موجب افزایش رضایت مشتریان میشود، بلکه نشاندهنده تعهد سازمان به دسترسپذیری، همدلی و ارائه خدمات برابر برای همه است.
Duration: 52 Minutes
چکیده
چکیده
فصل 1) آشنایی با زبان اشاره
1.1) الفبای باغچهبان
1.2) اعداد به زبان اشاره
1.3) کلمات و مثالهای ساده روزمره
1.4) ساعت و زمان به زبان اشاره
1.5) روزهای هفته و فصلها
فصل 2) آشنایی با کلمات کاربردی، گفتار و حرکتهای اجتماعی
2.1) خانواده و اجتماع به زبان اشاره
2.2) رنگها به زبان اشاره
2.3) رفتار و فعالیتهای اجتماعی
2.4) ارتباط اجتماعی
2.5) جمعبندی و ادامه مسیر