Course catalog

Categories

Showing 1-6 of 6 items.

We are Irancellers

Y'ello Poll Announcement

پاسخ به تماس گیرندگان عصبانی

در این دوره یاد بگیرید چگونه مشتری ناراضی را به یک مشتری وفادار و راضی تبدیل کنید، همچنین در این دوره کوتاه خواهید آموخت،که چگونه با دقت گوش کنید و سپس صادقانه با عبارات استراتژیک مشکل را حل و فصل کنید. ضمنا در مورد اینکه از چه جملات و کلماتی نباید در برابر مشتری عصبانی استفاده کرد صحبت میکنیم.

خوش آمد گویی تلفنی

خوش آمد گویی تلفنی مهم است، زیرا اولین جایی است که شما میتوانید بر تماس گیرنده تاثیر بگذارید، در این دوره نکاتی خواهید آموخت که با استفاده از انها می توانید یک خوش آمدگویی مودبانه و حرفه ای داشته باشید

سکویا | دوره غیرحضوری لایف‌کوچینگ محمود معظمی

«خودت را دوست بدار و کمک کن تا دیگران نیز خود را بیشتر دوست بدارند» محمود معظمی عمیقاً به این گفته معتقد است و آن را شعار اصلی نگرشی قرار داده که در آموزش‌های خود ترویج می‌دهد.. محمود معظمی سال‌هاست که خودش را کاملا خوشبخت می‌داند. خوشبختی از نگاه او، نداشتن مشکل و دغدغه نیست. او همین الان هم با مسائلی در زندگی‌اش روبه‌روست که شاید یک انسان معمولی را از پا درآورد. اما می‌گوید مشکل را فقط آنهایی ندارند که الان در گورستان‌ها آرمیده‌اند! انسان تا وقتی زنده است، مشکل (یا بهتر است بگوییم مسئله یا مسائلی) دارد که باید آنها را حل کند. و زندگی یعنی: همین لذت بردن از حل مسائل! چندین و چند مدرک دانشگاهی دارد و دوره‌های متعددی را در زمینه‌های مختلف گذرانده است. حتی همین الان نیز به‌طور متوسط ماهیانه هزار دلار خرج آموختن خود می‌کند. با این‌حال افتخار او به مدارکش، درجات علمی‌اش، تعدّد آن‌ها و اعتبار دانشگاه‌ها و موسساتی که از آن‌ها مدرک گرفته، نیست! می‌گوید: فرض کنید من یک آدم بی‌سوادم! از من بپرسید: «آیا خوشبخت هستی؟ آیا از زندگی‌ات راضی هستی؟» اگر با اطمینان پاسخ مثبت بدهم، آن‌وقت، می‌توانید به حرف‌هایم اعتماد کنید و آن‌ها را به کار ببندید.

مدیریت خشم

خشم يکي از هيجان هاي پيچيده انسان و واکنشي متداول نسبت به ناکامي و بدرفتاري است. همه ما در طول زندگي با موقعيت هاي خشم برانگيز روبه رو شده ايم .اشکال خشم اين است که اگرچه بخشي از زندگي است ؛ ولي ما را از رسيدن به اهداف خود بازمي دارد و علت اين که افراد درباره خشم دچار تعارض و تضاد هستند، همين نکته است