Course catalog
Showing 1-20 of 22 items.
اتوماسیون اداری ایرانسل 10- ایجاد یک نامه جدید
• نحوه ایجاد یک نامه جدید
• انواع قالب نامه( قالب وب، قالب ورد، دریافت فایل، قلم نوری)
• افزودن گیرندگان و موضوع نامه
• افزودن یک موضوع به موضوعات پرکاربرد
• افزودن پیوست به نامه
• تایپ بدنه نامه
• لیست تگ های کاربردی
• آشنایی با ذخیره پیش نویس نامه
• آشنایی با قابلیت های گزینه پیشرفته (محرمانه، فوریت، درج در پیگیری فرستنده، کلید واژه و ارجاع به ایجاد کننده)
• ذخیره و ارسال نامه
اتوماسیون اداری ایرانسل 11-ایجاد یک نامه صادره
• نحوه ایجاد یک نامه صادره (برون سازمانی)
• آشنایی با رویکرد ایجاد پیش نویس نامه و ارجاع به مدیر
• تایید و امضا پیش نویس ایجاد شده توسط مدیر و ارجاع به دبیرخانه برای شماره دهی و ارسال
• شماره دهی و ارسال نامه صادره توسط دبیرخانه
اتوماسیون اداری ایرانسل 12-آشنایی با قابلیت های ایجاد یادآور و پیگیری نامه
• آشنایی با علامت پیگیری و یادآوری و ایجاد یک یادآور برای نامه ای خاص
• جست و جوی نامه ها به کمک گزینه جست و جو در منوی سمت راست کارتابل اتوماسیون
• جست و جوی معمولی
• جست و جوی پیشرفته
• تحلیل عملکرد و انواع حالت های آن
• تماس ها (دفترچه تلفن)
اتوماسیون اداری ایرانسل 3- آشنایی با گزینه های نوار منوی اتوماسیون اداری
• آشنایی با گزینه های راهنمای سیستم، فوری، اقدامی، مهلت دار و خوانده نشده
• معرفی نوار ابزار بالای سیستم و آشنایی با گزینه های خروج و تغییر وضعیت منو
• آشنایی با امکانات گزینه پروفایل شخصی از نوار ابزار بالای سیستم، شامل قابلیت های (تغییر روز عبور، ارتباط های فعال، تنظیمات شخصی و خروج)
• آشنایی با گزینه های کاربران آنلاین، گفت و گو و چت سازمانی، فرمان صوتی، زیر سیستم ها و تغییر زبان از نوار ابزار بالای سیستم
• آشنایی با گزینه دسترسی سریع (نامه ها، فرآیند ها ، ایمیل ها، و ECE)
اتوماسیون اداری ایرانسل 5- آشنایی با محیط نمایش نامه
• نحوه بازکردن هم زمان چندین نامه و مشاهده آنها
• انتخاب یک نامه و نمایش آن
• ابزار بزرگنمایی اندازه نامه و همچنین ابزار چینش نامه
• آشنایی با آیکن های(دریافت بدنه نامه، انتخاب نمایشگر، مکان نامه ، توضیحات نامه و یادداشت ها)
• نحوه نمایش نامه
• کلید واژه ها و نحوه ایجاد و بکارگیری آنها
• آشنایی با منوی سمت چپ محیط نمایش نامه شامل ارجاعات و اقدامات نامه
اتوماسیون اداری ایرانسل 6- آشنایی با تب های نوار بالای صفحه نماش نامه
• سربرگ پیوست ها و انواع پیوست (انتخاب فایل، الصاق بدنه / پیوست نامه، الصاق از طریق اسکنر، پیوست متفرقه)
• آشنایی با سربرگ ارجاعات
• آشنایی با سربرگ های گردش، نامه مرتبط و رویداد نامه)
اتوماسیون اداری ایرانسل 7- آشنایی با ارجاع نامه ها
• آشنایی با نحوه ارجاع نامه
• ورود گیرندگان و اضافه کردن یک گیرنده به فهرست اول
• آشنایی با بخش ها و گزینه های مختلف سربرگ ارجاع
• ایجاد و مدیریت گروه گیرندگان ارجاع نامه
• ارجاع سریع و کاربردهای آن
• تنظیمات بخش ارجاع سریع
اتوماسیون اداری ایرانسل 8- بایگانی
• آموزش نحوه بایگانی کردن نامه ها
• ایجاد پوشه جدید برای بایگانی نامه ها
• بایگانی شخصی
• بایگانی سازمانی
اتوماسیون اداری ایرانسل 9- آشنایی با گزینه های چاپ
• چاپ متن و انواع چاپ (چاپ متن بدون امضا، چاپ متن بدون سربرگ و ته برگ و ...)
• چاپ ویژه و قابلیت های آن
• آشنایی با گزینه اقدام/پیگیری از منوی بالای صفحه نمایش نامه
• آشنایی با گزینه سایر امکانات
• ارسال نامه از طریق فکس، ایمیل و ECE
• ایجاد نامه مشابه
• آشنایی با گزینه های حذف، یادآوری و راهنما
• آموزش نحوه انتقال نامه به پوشه ای خاص
برنامه ورزش در محل کار
برای حفظ سلامت خود حرکات ورزشی و کششی را برای چند دقیقه همراه با آقای دکتر خوبی متخصص فیزیولوژی ورزشی انجام دهید.
لازم به ذکر است که این ویدیوهای ورزشی مختص شرکت ایرانسل تهیه شده و شامل حرکاتی است که توسط کاپیتان ها در زمان های ورزش در شرکت انجام می گردد.
برنامه ورزش در محل کار-قسمت اول
تمرینات گردن، شانه ها و پشت
برای حفظ سلامت خود حرکات ورزشی و کششی را برای چند دقیقه همراه با آقای دکتر خوبی متخصص فیزیولوژی ورزشی انجام دهید.
لازم به ذکر است که این ویدیوهای ورزشی مختص شرکت ایرانسل تهیه شده و شامل حرکاتی است که توسط کاپیتان ها در زمان های ورزش در شرکت انجام می گردد.
برنامه ورزش در محل کار-قسمت پنجم
تمرینات سلول های مغز
برای حفظ سلامت خود حرکات ورزشی و کششی را برای چند دقیقه همراه با آقای دکتر خوبی متخصص فیزیولوژی ورزشی انجام دهید.
لازم به ذکر است که این ویدیوهای ورزشی مختص شرکت ایرانسل تهیه شده و شامل حرکاتی است که توسط کاپیتان ها در زمان های ورزش در شرکت انجام می گردد.
برنامه ورزش در محل کار-قسمت چهارم
تمرینات مفاصل مچ و انگشتان دست
برای حفظ سلامت خود حرکات ورزشی و کششی را برای چند دقیقه همراه با آقای دکتر خوبی متخصص فیزیولوژی ورزشی انجام دهید.
لازم به ذکر است که این ویدیوهای ورزشی مختص شرکت ایرانسل تهیه شده و شامل حرکاتی است که توسط کاپیتان ها در زمان های ورزش در شرکت انجام می گردد.
برنامه ورزش در محل کار-قسمت دوم
تمرینات کمر، لگن و ران
برای حفظ سلامت خود حرکات ورزشی و کششی را برای چند دقیقه همراه با آقای دکتر خوبی متخصص فیزیولوژی ورزشی انجام دهید.
لازم به ذکر است که این ویدیوهای ورزشی مختص شرکت ایرانسل تهیه شده و شامل حرکاتی است که توسط کاپیتان ها در زمان های ورزش در شرکت انجام می گردد.
برنامه ورزش در محل کار-قسمت سوم
تمرینات زانو و انگشتان پا
برای حفظ سلامت خود حرکات ورزشی و کششی را برای چند دقیقه همراه با آقای دکتر خوبی متخصص فیزیولوژی ورزشی انجام دهید.
لازم به ذکر است که این ویدیوهای ورزشی مختص شرکت ایرانسل تهیه شده و شامل حرکاتی است که توسط کاپیتان ها در زمان های ورزش در شرکت انجام می گردد.
برنامه ورزش در محل کار-قسمت ششم
تمرینات هوازی
برای حفظ سلامت خود حرکات ورزشی و کششی را برای چند دقیقه همراه با آقای دکتر خوبی متخصص فیزیولوژی ورزشی انجام دهید.
لازم به ذکر است که این ویدیوهای ورزشی مختص شرکت ایرانسل تهیه شده و شامل حرکاتی است که توسط کاپیتان ها در زمان های ورزش در شرکت انجام می گردد.
پاسخ به تماس گیرندگان عصبانی
در این دوره یاد بگیرید چگونه مشتری ناراضی را به یک مشتری وفادار و راضی تبدیل کنید، همچنین در این دوره کوتاه خواهید آموخت،که چگونه با دقت گوش کنید و سپس صادقانه با عبارات استراتژیک مشکل را حل و فصل کنید. ضمنا در مورد اینکه از چه جملات و کلماتی نباید در برابر مشتری عصبانی استفاده کرد صحبت میکنیم.
خوش آمد گویی تلفنی
خوش آمد گویی تلفنی مهم است، زیرا اولین جایی است که شما میتوانید بر تماس گیرنده تاثیر بگذارید، در این دوره نکاتی خواهید آموخت که با استفاده از انها می توانید یک خوش آمدگویی مودبانه و حرفه ای داشته باشید